Ads 468x60px

Rabu, 19 Jun 2013

Percutian Indah Musim Panas Di Seoul,Korea Part 5

Menang Peraduan Simply Siti Derma&Menang
Dapat Terbang ke
KOREA


PART 5 

Masih di Dongdaemun Market tapi serba sedikit lah hehehehehe
last kopek pasal mengenai Dongdaemun sebab nak cari baju untuk Ayah saya hehehe :D



 Kedai butik YKK menurut orang ramai YKK ni pun jenama terkenal jugak.. nampak je kedai cikai2 tapi seluruh dunia kenal jenama YKK dari korea ni.. :)

Berjalan2 mencari kedai baju untuk orang yang berumur sebab kebanyakan baju remaja yang terkini hurmmm so tak kan nak beli yang baju ala2 remajakan huhu

Butik Black Yak... baca dan eja betol2 tau Black Yak bukan beyak ye hahhaha ni pun jenama terkenal dari korea  tapi tak ramai orang masuk sebab musim panas hanya jual baju2 sejuk aje hehehe


Yeahhhhhhh dapat gak cari baju untuk Ayah aku hehe harga sangat2 murah aku beli sekali baju kemeja untuk adik aku hehehe serius murah sangat hehe



Now kita ke Namdaemun Market dan Myeongdong Market Shopping Terkenal Di Seoul, Korea!!


  

 Dari Dangdaemun Subway aku ke Subway Myeongdong setapak je hehehe saje naik subway kan2 hehe

 
Subway dangdaemun menugu keretapi yang tak sampai pastukan aku tengok mamat ni macam artis beb.. mana tahu pelakon kore ke or group kpop sebab muka macam artis LOL (nampak mamat yang tengah bersandar tu hehehe)

Yeahhh dah sampai Myeongdong Market serius sampai2 je ramai sangat orang sedang bershopping..


cari baju "I Love Korea" tanye orang2 situ baju paling murah dekat untie ni lah... apa lagi aku gan abg aku pun borong r baju tu hahaha RM5 satu helai ok r tu berbaloi nak beli mahal2 tak mampu janji ada ok r tu kan kan kan hehehehehehehe

 




 Fuhh ramai kan manusia kat market ni macam korang sambut hari raya dekat masjid jamek macam tu tapi ni bukan hari tertentu je tapi hampir setiap hari sesak dengan lautan manusia hurmmm :)





 
  

Berjalan kaki di setiap gerai yang ada di Myeongdong korea macam - macam ada tapi harga lebih kurangkan Malaysia je kena pandai cari lah hehehe

 Jalan2 serempak lah baju2 khas untuk makcik2 korea wah ini satu peluang yang bagus ni hehe boleh beli untuk mak aku kan hehe so aku pun tengoklah satu persatu baju yang ada kat kedai tu okk kebanyakan baju makcik2 yang seksi orhh xkan mak aku nak pakai baju seksi2 LOL.. Alhamdulillah hampir sejam cari jumpa baju kiranya tutup aurat lah cantik gak so beli lah dalam 7ribu won (tengok makcik tu pegang iphone beb lalala )



 Baru nak bergambar tungak utama Naemdaemun tokong tapi xkesampaian sebab tengah renovate huhuhu hampa tau sob2x huhu




Bergambar dengan bangunan pesat di seoul korea memang Awesome r hehehe kalau korang pergi pun sangat2 teruja hehe (Kalau lah fad ni jakun sikit kekekeke)


Eh ? 7E (7Eleven) ? (dengan muka teruja bagai di malaysia hahaha)
masuk kedai 7E dengan harapan dapat beli Air Lipton masuk2 je aku jadi blurrr eh? asal lain giler makanan ringan dia berbanding Malaysia kan aku nak beli air Aiyoooo semua jenama yang xpernah dengar beb aku keluar balik betul lah 7E tengok baju perkerja betul lah kan tp pelik why barangan diorang berbeza ? LOL last2 aku dah fedup dn kehausan aku beli je r Air mineral haha jadilah kannn huhuhu





Kepenatan... aku dan abg aku rehat depan 7E ada meja fuhhh lega dapat rehat dengan udara segar dan sejuk sambil menikmati Air Mineral yang xseberapa kannn huhu tiber2 ada burung jinak dekat situ tengah makan xtakut pun dia comel2 hehe sedang enak berehat eh smart lak wespa merah tu kan so apa lagi aku bergambar kenangan wespa pakcik korea hahahha
 Percutian Indah Musim Panas Di Seoul,Korea Part 6







Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text