Ads 468x60px

Khamis, 24 Februari 2011

Dato'Siti Nurhaliza, Zizan Raja Lawak dan Faizal Tahir Bakal Menghangatkan ABPBH 2010

 ABPBH 2010 PENUH HANGAT DAN KEJUTAN!!



Raja Azura dan Shera pernah menjadi pengacara ABH tahun lepas. Tetapi kali ini, Zizan bakal berganding bersama Otai2. Memang Pilihan Zizan sebagai Hos untuk ABP sangat setuju oleh peminat ABP kerana dengan lawak Zizan yang sangat Sempoi dan bersahaja menjadi perhatian ramai.. nantikan Kehangatan 3 Hos yang MANTAP!!





PERSEMBAHAN!!


 

Artis yang akan buat persembahan di pentas ABPBH2010 ialah Adira, Along Raja Lawak, Altimet, Alyah, Ana Raffali, Angah Raja Lawak, Anuar Zain, Azlan & The Typewriter, Dato’ Siti Nurhaliza, Ella, Farhan, Hujan, Johan Raja Lawak, Nabil, Ning Baizura, Shima (Bintang Idola), Shuhaimi Meor Hassan, Yuna dan Zizan Raja Lawak.
Pasti Persembahan di tunggu2 oleh Peminat adalah DATO SITI NURHALIZA, YUNA, ANA RAFFALI dan ANUAR ZAIN dapat menghangatkan lagi suasana persembahan di Malam ABP siapa yang bakal buat persembahan Pembukaan dan penutupan?? kita tungguuuuuuuuuuu....





PENYAMPAI TROFI!!





Antara penyampai trofi pula ialah Aeril Zafril, AG Hot FM, Ahmad Idham, Aida Aris, Aida Khalida, Anita Sarawak, Ashraf Muslim, Bintang Idola, Dynas Mokhtar, Fahrin Ahmad, Faizal Tahir, Fasha Sandha, Fiz Fairuz, Hans Isac, Irma Hasmie, Jehan Miskin, Juliana Miskin, Juliana Evans, Kamal Adli, Natasha Hudson, Raja Azmi, Rita Rudaini, Shaarnaz Ahmad, Shah Jaszle, Sharifah Zarina, Sheera Iskandar dan Suraya Hot FM.
Buat pertama kali Faizal tahir menjadi penyampai Anugerah selalunya peminat hanya menyaksikan FT membuat Show tetapi kali sangat berbeza hanya sebagai penyampaian Trofi hurmmm boleh ke FT lakukan?? jeng3x hehe dan peroduser Kontroversi yang HANGAT! Raja azmi bakal menghangatkan lagi ABP kali ni..HOT2x!!


TROFI!



Trofi terbaru dari ABPBH kali ini 100% Pewter tu beb :)




FESYEN!




Anugerah Bintang Popular 2010 akan diadakan di Arena of Stars, Genting Highland pada 3 April 2011. Anugerah tahunan ini bertemakan Moden Klasik, tema yang akan memperagakan fesyen yang moden dan klasik dengan fabrik anggun dibawa oleh Euro Moda Gulati’s dan 5 pereka muda iaitu Rizman Ruzaini, Hatta Dolmat, Zery Zamry, Hazwani Osman dan Nik Erwan Roseli.

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text