Ads 468x60px

Selasa, 25 Jun 2013

Selamat BerHari Raya Bersama #Sitiscarf Siti Nurhaliza 2013

#Sitiscarf
 Jenama Tudung / Hijab
 Terbaru Dari Siti Nurhaliza


Sitiscarf Jenama Tudung terbaru Siti nurhaliza




Salam bloger.. Buat penggemar fesyen bertudung di luar sana, anda pasti tidak mahu ketinggalan untuk mengikuti fesyen-fesyen tudung terkini untuk digayakan pada Hari Raya tidak lama lagi nantikan. Maklumlah, sekarang ni ramai artis kita sudah berhijrah dan mengenakan tudung. Apa yang menarik minat aku kali ini adalah gaya fesyen yang ditonjolkan oleh penyanyi No.1 negara, siapa lagi kalau lain tidak bukan Siti Nurhaliza..

Walau sibuk dengan jadual harian, Siti Nurhaliza masih sempat memuat naik gambarnya yang mengenakan pelbagai fesyen tudung menarik di laman sosial Instagram (ctdk). Boleh jadi ikutan buat mereka yang menjadikan Siti Nurhaliza sebagai idola fesyen tudung terkini. Tetapi dah namanya Dato’ Siti Nurhaliza, pastinya fesyen bertudung yang dipakai oleh beliau akan menjadi ikutan oleh masyarakat kita.

Siti Nurhaliza juga bakal mengeluarkan jenama tudung sendiri menjelang Bulan Ramadhan 2013 kali ini iaitu diberi nama  #Sitiscarf 

Kata Siti Nurhaliza...

"Selepas bertudung, saya semakin berminat untuk mencari tudung-tudung yang selesa untuk dipakai. Malah saya punya banyak koleksi tudung di rumah.
"Saya juga suka menggayakannya dengan cara tersendiri bila memakai tudung.
"Jadi apa salahnya jika saya kongsikan gaya saya itu bersama peminat dan orang ramai.
"Saya sudah pun berjumpa dengan pembekal tudung dan dijangka akan mula melancarkan koleksi tudung saya yang diberi nama Siti Scarf ini sebelum menjelang Ramadan ini," katanya 


Tudung #Sitiscarf  di inspirasi oleh pereka fesyen yang popular dan hot iaitu Rizman Ruzaini yang banyak membantu merealisasikan dan menjadi sebuah tudung yang diberi nama #Sitiscarf

Kata Siti Nurhaliza


"Banyak jenis sebenarnya tudung yang saya akan jual nanti. Ada diantara tudung yang saya pilih sendiri dan ambil daripada pembekal.
"Malah saya juga merancang untuk menjula tudung yang diinspirasikan oleh saya dan direka khas oleh Rizman Ruzaini," jelasnya lagi.
Belum terfikir untuk membuka butik atau kedai yang menempatkan koleksi tudungnya itu, namun Siti Nurhaliza memberitahu Siti Scarf akan mula berada di laman web rasminya iaitu www.simplysiti.com.my untuk jualan secara online.
"Sebenarnya saya akan membuka jualan untuk Siti Scarf ini di laman web rasmi yang baru saya lancarkan.
"Di situ pelanggan dan peminat boleh melihat dan membeli semua koleksi tudung yang akan dikeluarkan.
"Selain koleksi Siti Scarf, pelanggan dan peminat boleh juga membuat belian secara online untuk produk SimplySiti disamping boleh mengetahui aktiviti terkini karjaya seni saya," luahnya lagi.

 #Sitiscarf by Siti Nurhaliza Style

Siti Nurhaliza Voice of Asia
Siti Nurhaliza The Best Singer
 Siti Nurhaliza Hijabista
Siti Nurhaliza Forever 
Siti Nurhaliza style
Siti Nurhaliza Ayu dan Anggun
 Siti Nurhaliza Sitiscarf
 Siti Nurhaliza Diva la Vida
 Siti Nurhaliza Awesome Gojes
Siti Nurhaliza Cuter Girls
 
 Siti Nurhaliza Perfect!!

Siti Nurhaliza



Ingin membeli Sitiscarf secara online ??

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text