Ads 468x60px

Khamis, 23 April 2015

Siti Nurhaliza Tercalon Dalam Big Apple Music Awards 2015!!



Assalammuallaikum dan Salam Sejahtera and Hello World!...

                 Penyanyi No.1 Malaysia dan Asia Tenggara Nusantara Voice Of Asia iaitu Siti Nurhaliza Taruddin mencipta sejarah demi sejarah yang pernah memenangi 3 kategori iaitu  Winner of the World's Best Malay Female Artist Award, Best Malay Live Act & Best Malay Entertainer at the 2014 World Music Awards on May 27 in Monte-Carlo dalam World Music Awards 2014 dan Awal tahun 2015 Siti Nurhaliza telah Winner 2 Kategori Penyanyi Meletop dan Bintang Online Meletop di Anugerah Meletop Era 2015 dan baru2 ni pada awal bulan April Siti Winner dalam kategori Artis Wanita Stailo di dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014 dimana semua anugerah adalah hasil undian peminat2 setia Siti Nurhaliza yang bergelar Sitizoners. 

Siti Nurhaliza Winner in World Music Awards 2014

Siti Nurhaliza Winner in World Music Awards 2014
                

 

                     Dan kini! Siti Nurhaliza Tercalon Dalam Kategori Voting untuk Most Popular Big Apple Music Awards 2015 Artist atau Most Popular BAMA2015 Artist di Big Apple Music Awards / Anugerah Big Apple 2015 dimana Siti Nurhaliza bersaing sengit bersama penyany2 terkenal dan popular seluruh Dunia iaitu Haifa Wehbe Nancy Ajram Anggun My Tam PSY David Gueta Amr Arb Elissa Sarah Gegimino dan ramai lagi.

                Siti Nurhaliza adalah Penyanyi tunggal mewakili Malaysia dan Siti Nurhaliza juga turut bersama Anggun dari Indonesia mewakili Asia Tenggara Nusantara untuk merebut Trofi Most Popular BAMA2015 Artist Adakah Siti Nurhaliza akan Winner dalam Big Apple Music Awards 2015??? Anda yang menentukan kemenangan Siti Nurhaliza kerana Kuasa Ditangan Anda!

CARA UNDI SITI NURHALIZA DENGAN BANYAK!



2) Cari Nama "Siti Nurhaliza" dan tanda pd nama Siti Nurhaliza dan Klik "Vote" atau "Enter" terus..

3) Selepas undi korang leh "Refresh" or klik "F5" balik utk undi kembali ikut cara 2 dan 3 serta seterusnya...Undi lagi dan lagi...

4) Undi dan Kumpulkan Undiaan anda banyak2 Tanpa Terhad












SELAMAT MENGUNDI DAN SEMOGA SITI NURHALIZA MENANG!



Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text