Ads 468x60px

Sabtu, 7 Mei 2011

OMG! Comparison Kate Middieton, Siti Nurhaliza, Princess Diana 2011!


ROYAL WEDDING AND WEDDING OF THE YEARS!!

Princess Diana 29 July 1981
Siti Nurhaliza August 28, 2006
Kate Middielton 29 April 2011


Bila Lihat lama2 or sekali pandang mcm ada persamaan je kan hehe =)
apa2 pun weadding Kak siti dan Kate tak miss untuk menyaksikan mereka dari awal hingga lah akhir hehe
tapi weadding princess diana aku tak dapat r belom lahir lagi hahaha
semuanya cantek dan perfect!! 
Lots Of Love
Semoga Roh princess Diana Dicucuri
dan 
Buat Siti Nurhaliza dan Kate Middieton Bahagia hingga anak cucu cicit ye..



Video Wedding Princess Diana Siti Nurhaliza And Kate Middieton





3 ulasan:

Cik Azizah berkata...

wah...memang semua cantik2 kan!! mmg terbaik lah.....

Fadzul_FadzQ berkata...

HAHA! semua cantek tapi Sayang seorang dah pergi wat selmonya huhu apa2 pun semua nampak cantek kan hehe

iszura berkata...

PEMINAT TEGAR CT YER? SAME LA KITE..CUMA SY X BERNASEB BAEK NK JUMPE CT MCMTU..HUHU..PENAH JUMPE DIE SEKALI 2 JE

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text