Ads 468x60px

Selasa, 9 Julai 2013

Ramadan Di Hatiku


10 July 2013
Ramadan Tiba..

Ramadan Selamat Berpuasa



Assalammualaikum Alhamdulillah hari ni first day Ramadan di hari aku berkerja di goverment (JKR) hehehhee satu pengalaman yang luar biasa yang tak pernah aku lalui selama ini .. macam biasa first day ramadan terasa ngantuk tu macam tak ngantok LOL tapi itu lah realitynya sekarang yang berlaku dekat aku huhu apa yang penting first terawih semua pergi tak? hehe

Memang satu perubahan bila di bulan ramadan ni selalu pergi pantry buat air milo, minum air masak dan makan kuih2 yang staff bawak tapi kali ni datang2 je terus duduk atas kerusi office dan buat kerja dengan senyuman ikhlas hehehe

Baiklah Time bukan bulan ramadan aku selalu bukak music2 dan lagu2 terkini tapi sekarang ni ketenangan dirasai apabila mendengar alunan ayat2 suci Al-Quran di komputer ku.. ahh sejuk hati ni heheheh bukan aku je sejuk hati semua staff pun turut sejuk hehe ni belum tengah hari lagi ni tak tahu tengah hari nanti jangan ada yang sampai buat lagu baru tajuk "Z" sudah ler hehe tak pun tajuk lagu "berdengkur" haha paham kan? hehehe

Ok lah malas nak sembang lebih nak wish buat kawan2 yang pergi ke kuliah selamat berkuliah ye dan kawan2 yang berkerja selamat bekerja ingat kurangkan bercakap dan perbanyakan berzikir supaya amalan dan ibadah puasa kita di berkati Allah S.W.T amin InshaAllah 


SELAMAT BERPUASA 
BUAT PENGUNJUNG
SZMZFQ BLOGER!!!

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text