Ads 468x60px

Selasa, 24 Januari 2012

DERMAGIC Of Siti Nurhaliza HOT! 2012

 DERMAGIC!!
Produk Terbaru
2012
SimplySiti

        Teknologi terbaru dari simplysiti yang diformulasi dengan Plant Endrophin mempunyai rumusan yang boleh membangkitkan mood gembira dan memberi seri kepada kulit agar wajah menjadi lebih cantik  dari dalam dan luar. Tambahan lagi, kombinasi Korean Plant Stem Cell dan Advanced Hydra-Collagen, krim awet muda dan pencerahan ini juga membantu melambatkan penuaan kulit dan menyerlahkan wajah lebh cerah tanpa cela. Sekaligus, ia dapat membantu anda menikmati kecantikan asli tanpa stres.

Dengan Tagline peroduk terbaru dari SimplySiti

          Setiapa manusia mempunyai Endorfin di dalam badan iaitu sejenis hormon yang berfungsi untuk memberi perasaan gembira pada setiap manusia. Selain dari meberi mood gembira, endorfin juga berfungsi sebagai melegakan kesakitan seperti sakit sendi atau lesu.

          Plant Endorphin Diestrak daripada Beri kering yang dipetik dari pokok Chaste Tree yang merupakan sejenis tumbuh - tumbuhan dari mediteranian dan Asia yang digunakan sebagai ubat tradisional.

          Dermagic yang diformulasikan dengan Plant Endorphin boleh membantu merangsang penghasilan Endorfin semuljadi di dlaam kulit yang boleh membangkitkan mood gembira yang hampir sama hasilnya selepas melakukan aktiviti senaman atau hubungan intim.


       Bagus Lah kak Siti Nurhaliza Sekarang ni kan.... Setiap tahun Ada je produk SimplySiti yang terbaru Good News!! hehe Lepas Dermagic Minyak Wangi akan bertandang pula pertengahan tahun 2012 hoyeahhh!! hehe Itu yang di tunggu2 selama ini ^_~ ni kata dari sumber " Dalam perkembangan sama, Siti berkata, jenama SimplySiti juga akan mengeluarkan tiga jenis wangian pada pertengahan tahun ini (2012) sebagai salah satu langkah memperkukuhkan lagi kepelbagaian produk syarikatnya". wah!! bestkan tiga jenis kot!! nak bau burberry jenama SimplySiti mesti sedap lagi harum.. harap wangian tu tak ada ackohol lah kan.. boleh bawak semasa bersolat hehehe apa - apa pun teruskan menyokong produk buatan anak Malaysia Siti Nurhaliza Boleh! Malaysia Boleh!! ^_^

  JANGAN LUPA DAPATKAN DI PASARAN SEKARANG!!

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text