Ads 468x60px

Khamis, 28 April 2011

FILEM OMBAK RINDU PASTI MELETOP!!

OMBAK RINDU!
~PASTI TONTON DI PAWAGAM~





YES!! itu yang aku boleh aku cakap kan tak sangka buku  NOVEL Kesukaan ku dan Novel pertama ku sebelum berjinak dalam Dunia Novel di Filem kan dan bakal berada Dipawagam 2011 YAhoooooooOO hehe pasti pengemar cerita Novel OMBAK RINDU tak akan lepaskan peluang menyaksikan di pawagam kan?? Sedih giler ceritanya huwaaaa~


Ombak Rindu’ turut dibintangi

oleh Julia Ziegler, Azizah Mahzan, Zaidi Omar, Normah Damanhuri, Fauzi 
Nawawi, Nadia Nisa, Mislina Mustafa, Kamarul Hj Yusof dan Yap Leong Chai.

Selain menampilkan pelakon-pelakon hebat, filem ini turut dikuatkan lagi dengan alunan muzik dan lagu-lagu yang menyentuh hati. Salah satunya ialah lagu tema berjudul ‘Ombak Rinduku’, nyanyian Hafiz dan Adira. Lagu gubahan Nurzaidi ini dijangka bakal menyentap jiwa penonton yang dibuai dengan emosi dan kesedihan watak utamanya.





‘Ombak Rindu’ mengisahkan tentang dilema dan pergolakan hidup wanita bernama Izzah. Izzah lakonan Maya Karin ini mewakili kaum wanita yang tersepit, tertindas dan menjadi mangsa keadaan. Namun, Izzah juga seperti wanita lain yang ingin dicintai dan mencintai. Apakah yang terjadi dalam kehidupan Izzah, jangan lupa untuk menonton filem ‘Ombak Rindu’ yang bakal ditayangkan di pawagam tanahair tidak lama lagi.



~JANGAN LUPA SAKSIKAN DI PAWAGAM YE~

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text