Ads 468x60px

Selasa, 10 Jun 2008

Cuti semester

Yeah akhirnya cuti sem menjelma aku rase gembira bila dapat bercuti kerana sudah lame aku tidak pulang ke halaman kampung...Aku rase banyak pangalaman yang aku lalui di Politeknik sabak bernam,suka dan duka aku lalui dengan tabah,Alhamdulillah aku sepanjang aku di Ppliteknik aku dapat ramai kawan yang baik2 belaka,memahami akan diri ku ini...Ini adalah cuti sem aku yang pertama sepanjang aku menjadi pelajar I.T di politeknik sabak bernam,Alhamdulillah pelajaran aku disana amat baik tiada yang cacat cela,insyallah kalau di takdirkan tuhan aku dapat Anugerah ketua pelajar aku rasa bersyukur sangat,tp aku rase itu tidak mungkin kerana siswa siswi sekarang ramai dapat pointer yang bagus so harapan nak dapat itu agak tipis lah.tp xper aku buat apa yang aku mampu dan itu lah hasilnya,Urm aku pun tidak tahu cuti ni hendak buat apa sebab pening hendak memikirkannya,hehe maklum lah baru lepas final exam kepala ni nak pecah rasenya,hehe tp xper aku tunggu call dari SOGO KL kalau ada keje kosong untuk aku,sebab sebelum aku masuk politeknik aku pernah bekerja kat sogo tp dalam Tropican Life..ok r aku undur diri ok??
thanks siapa2 yang sudi baca story aku ni..hehehe
assalammualikum...

Tiada ulasan:

Sample text














 

Sample Text

fadzoners

Sample Text